Warunki zwrotów i reklamacji

Postanowienia ogólne

W Nicoworld.pl obowiązuje 14-dniowy okres na odstąpienie od umowy. Jeśli od zakupu minęło ponad 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być: nieużywany, w takim samym stanie, w jakim został otrzymany oraz musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy dowodu zakupu.
Prosimy nie odsyłać zakupionego produktu do producenta.

Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz dostępny TUTAJ i prześlij go nam na adres email: info@nicoworld.pl

Adres do zwrotu:
HRX Poland / nicoworld.pl
Ul. Annopol 4A/Bud.H
03-236 Warszawa

Termin rozpatrywania reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są bezzwłocznie, maksymalnie do siedmiu dni roboczych.

O decyzji i sposobie rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię w odpowiedzi na email ze zgłoszeniem reklamacyjnym.

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu Twojego zwrotu spradzimy zwrócony towar i prześlemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zwrotu. Powiadomimy Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy

W przypadku zatwierdzenia zwrotu, środki zostaną przelane na Twoje konto adekwatnie do użytej przez Ciebie metody płatności.

Opóźnienia lub brakujące zwroty pieniędzy

Zwroty pieniędzy po zatwierdzeniu zwrotu towaru odbywają się automatycznie.
W przypadku braku otrzymania zwrotu, pomimo informacji o jego zatwierdzeniu, prosimy o sprawedznie ponownie swojego konta bankowego.

Następnie należy skontaktować się z wystawcą karty kredytowej (jeśli zakup odbył się przy użyciu tej metody płatności). Zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem, gdyż zaksięgowanie zwrotu pieniędzy może potrwać przez pewien czas.

Jeśli po wykonaniu powyższych kroków nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@nicoworld.pl

Towar z wyprzedaży

Towary objęte wyprzedażą nie podlegaką zwrotom. Zwrotom podlegają wyłącznie produkty w cenie regularnej.

Reklamacje i wymiana towaru

Reklamacje należy przesyłać na adres email info@nicoworld.pl wraz z opisem powodu reklamacji.
Wymieniamy produkty wyłącznie gdy są wadliwe lub uszkodzone.

Dostawa zwracanego towaru

Aby zwrócić towar, należy najpierw skontaktować się z nami pod adresem info@nicoworld.pl i dopełnić procedury opisanej powyżej.

Koszty wysyłki zwracanego towaru leżą po stronie kupującegi i nie podlegają refuncacji

Potrzebujesz pomocy?

W przypadku pytań związanych ze zwrotami pieniędzy skontaktuj się z nami pod adresem info@nicoworld.pl